Knuckle Cracker

Creeper World => Custom Map Discussion => Custom Map Comments => Topic started by: AutoPost on August 20, 2011, 02:52:50 PM

Title: Custom Map: Schody
Post by: AutoPost on August 20, 2011, 02:52:50 PM
This topic is for discussion of map: Schody (http://knucklecracker.com/creeperworld/mapcomments.php?id=4489)
(http://knucklecracker.com/creeperworld/thumb.php?id=4489) (http://knucklecracker.com/creeperworld/mapcomments.php?id=4489)

Author: llljjj (http://knucklecracker.com/creeperworld/viewmaps.php?author=llljjj)

Desc:
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Title: Re: Custom Map: Schody
Post by: CatoSterling on August 21, 2011, 12:21:27 PM
A long slog, but satisfying to finish.  Thanks!
Title: Re: Custom Map: Schody
Post by: Carmen on November 07, 2011, 06:54:36 AM
ich komm einfach am anfang nicht durch
kannst mir sagen was du die ersten male aufgestellt/aufgebaut hast ?
zumindest eine kleine hilfe geben ?
Title: Re: Custom Map: Schody
Post by: CatoSterling on November 07, 2011, 11:28:48 AM
Hier ist eine Methode. Klicken Sie auf die Schaltfläche, um zu sehen:

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Build-Sammler, dann starten Sie eine Mortar. Siehe Bild.
Wenn der erste Mörtel abgeschlossen ist, starten einen zweiten Mortar. Auch bauen ein paar mehr Sammler.
Lassen Sie den ersten Mörtel auf zwei Schüsse, dann verschieben Sie es an einen neuen Ort, wo es tiefer Creeper angreifen kann.
Wenn die zweite Mörtel abgeschlossen ist, haben Sie genügend Feuerkraft, um den Creeper zu kontrollieren.
Baue viele Reaktoren, und so weiter, um das Spiel zu beenden.
Viel Glück!
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Here is one method.  Click the button to see:

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Build collectors first, then start a Mortar.  See picture.
When the first Mortar is complete, start a second Mortar.  Also build a few more collectors.
Allow the first Mortar to fire two shots, then MOVE it to a new location where it can attack deeper Creeper.
When the second Mortar is complete, you have enough firepower to control the Creeper.
Build lots of reactors, and so forth, to finish the game.
Good luck!
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